Kenapa tidak tangkap peniaga itu dan tuduh dia cuba menghidupkan komunisme?
Ramai lagi peniaga malah kedai2 yang menjual barangan seperti t shirt dan topi dengan potret Che Guevara atau El Che. Kenapa tidak ditangkap mereka? Kenapa ada 'double standard'?


